Tłoczno i kobieco. Czekający na gwiazdy spotkania fotoreporterzy byli, jak rodzynki, w tym dobrze doBRAnym towarzystwie, które dotykało i oglądało z wypiekami na twarzy bieliznę.  Redaktorki i dziennikarki pism kobiecych, portali internetowych oraz radiowych rozgłośni połączone jedną ideą -  BRAfittingu. Oczywiście wszystkie chciałyśmy być Chic!

Takim obrazem przywitał mnie w deszczowe popołudnie 27 stycznia apartament hotelu Bristol, w którym odbywał się Press Day wiosennych kolekcji marek Panache zorganizowany przez firmę So Chic! W dotarciu do kolekcji wsparła mnie Asia Tylicka z działu marketingu So Chic! To ona również opowiedziała o zmianach konstrukcyjnych, które już pojawiły się w poszczególnych produktach brandów Cleo, Masquarade, Scupltresse. O niespodziankach napiszę w osobnym poście, ale teraz tylko wspomnę, że zmieniła się szerokość i wysokość fiszbin, co pozwala tym  z nas, których biusty lubią  węższe fiszbiny na wypróbowanie wybranych modeli.

Plus dla organizatorów za stworzenie stanowiska brafittingowego, bo było szczególnie popularne. Stała do niego długa kolejka. W wydzielonym pokoju czekała specjalistka od dopasowania bielizny, set brafittingowy modelu Marcie (Cleo) i biustonosza sportowego (Panache Sport). Wiele kobiet nadal, pomimo popularności tematu brafittingu w mediach, pierwszy raz miała okazję do zmierzenia się i zmiany jedynie „słusznego” rozmiaru. Dlatego uważam, że cały czas konieczne i bardzo pożyteczne jest jego promowanie podczas spotkań dla mediów.

Podziękowania dla całego zespołu So Chic! za pomoc i możliwość zapoznania się z kolekcją!